Adminisztrátor állás központi irodánkban, Nyíregyháza

Adminisztrátor állás központi irodánkba, Nyíregyháza

A Kelet-Alfi-Ker Kft. adminisztrátor pozícióba keres munkatársat  Nyíregyházán lévő központi irodájába.

Miért jó nálunk dolgozni:

  • mert stabil pozíciót foglalunk el Magyarország élelmiszer-kereskedelmi piacán,
  • mert korszerű eszközökkel dolgozunk,
  • mert nálunk hosszú távra tervezhetsz,
  • mert kihívásokban gazdag és változatos munkakört biztosítunk.

Amit várunk Tőled: 

    • minimum középfokú kereskedelmi végzettséget,
    • felhasználói szintű informatikai ismeretet (Excel, Outlook),
    • dinamikus munkafelfogást,
    • nagy munkabírást, pontosságot,
    • határozott, rendszerető hozzáállást és monotonitás tűrést.

A munkakörhöz tartozó feladatok:

  • árváltozások, akciók rögzítése,
  • cikktörzs karbantartás,
  • számla eltérések kezelése.

Amennyiben a fent leírtak alapján magadra ismertél, kérjük, küldd el fényképes szakmai önéletrajzodat a megpályázni kívánt állás megjelölésével az allas@alfi.hu e-mail címre. A tárgyban kérjük feltüntetni: “Adminisztrátor, Nyíregyháza”

Itt is elküldheted jelentkezésedet:

Egyszerre több állományt is feltölthet. Megengedett formátumok: doc, docx, pdf, zip, odt
Az Adatvédelmi tájékoztatót itt érheti el!
reCAPTCHA is required.

Az űrlap használata után üzeneted megérkezik hozzánk.

vissza az állásajánlatok oldalra
2019-10-03T12:23:57+02:00